Glow in the dark volleybal:

Op 5 januari was het dan zo ver. Wat begon als een grappig idee, bleek werkelijkheid te worden. Alle leden van de vereniging werden uitgenodigd voor het nieuwjaarstoernooi. Niet zo maar één, nee als het “gewone” volleybal al niet moeilijk genoeg was, konden we nu onze kunsten laten zien in glow in the dark. Bij binnentreden op donderdagavond bleek gelukkig dat iedereen de vingers er nog aan had zitten, dus kon men zichzelf versieren met de ingeslagen glowsticks. Ook werden de lijnen getaped met glow in the dark tape en werd het net prachtig opgelicht met vele glow sticks. Alle leden werden verdeeld in 4 teams van 6, wat perfect uitkwam. Toen iedereen gereed was, was het dan zo ver: lichten uit, spotlights aan. Het leverde een heel leuk gezicht op, zo al die lichtjes. Dan denkt u vast ook hoe kan je de bal dan aan zien komen? Nou we speelden niet met een gewone bal, maar een echte lichtgevende bal! Tijdens de partijtjes waren er een hoop komische momenten. Bijvoorbeeld dat de bal opeens halverwege een set-up geen licht meer gaf en er volledig werd misgeslagen. Al met al hebben we met z’n allen een heel erg leuke avond gehad. Die we vervolgens ook nog heerlijk konden nabeleven in het mfa met hapje en drankje.